Czy prowadzicie sprzedaż detaliczną?
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej jednak nasze produkty są dostępne w wielu sklepach stacjonarnych i internetowych.
Gdzie mogę znaleźć ceny Waszych produktów?
Nie posiadamy cennika detalicznego. Sprzedażą detaliczną produktów Caretero zajmują się nasi partnerzy i to oni ustalają finalną cenę produktów. Cennik biznesowy udostępniamy tylko zweryfikowanym przedsiębiorstwom. By go poznać wystarczy wysłać do nas dane Państwa firmy. W ciągu 24h prześlemy do Państwa informację o założeniu darmowego konta w naszej hurtowni internetowej. Pozwoli to Wam w wygodny sposób zapoznać się z naszą pełną ofertą.
Jestem przedsiębiorcą i chciałbym rozpocząć z Wami współpracę. W jaki sposób jest to możliwe?
W tym celu wystarczy przesłać do nas dane firmy: nazwę, adres, nr. telefonu kontaktowego, REGON, NIP. W ciągu 24h skontaktujemy się i potwierdzimy założenie darmowego konta w naszej hurtowni internetowej. Pozwoli ono na wygodne przeglądanie naszej oferty oraz dokonywanie zamówień.
Co oznaczają kategorie wagowe w opisie fotelików samochodowych?
Kategorie wagowe fotelików samochodowych odnoszą się do wagi dziecka (ważne: nie są one powiązane bezpośrednio z jego wiekiem). Dzięki nim można w łatwy sposób dobrać fotelik, który będzie zapewniał największą wygodę i bezpieczeństwo maleństwu. Jeżeli dziecko waży 6kg to można wybrać dla niego, na przykład fotelik Scope należący do kategorii 0-25kg, lub inny przeznaczony dla dzieci o tej wadze. Kategorie wagowe fotelików samochodowych podawane są na dwa sposoby: - w postaci konkretnego przedziału wagowego, np. 9-36kg - w postaci oznaczenia liczbowego, które odpowiada konkretnemu przedziałowi wagowemu dziecka: 0 (0-10kg), 0+ (0-13kg), 1 (9-18kg), 2 (15-25kg), 3 (22-36kg)
Gdzie mogę znaleźć dane dotyczące wymiarów i wagi Waszych produktów?
Na stronie każdego produktu u dołu dostępna jest zakładka Dane Techniczne. Wystarczy ją kliknąć by zapoznać się z pełną specyfikacją danego produktu.
Czy wszystkie oferowane przez Was wózki posiadają folię przeciwdeszczową i okrycie na nóżki?
W niemal wszystkich dostępnych modelach te dwa elementy stanowią część wyposażenia standardowego. Wyjątek stanowi jedynie wózek Alfa, w przypadku którego postawiliśmy na mała wagę i wymiary kosztem dodatkowych elementów wyposażenia.
Na jakie formy wsparcia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy podejmą z Wami współpracę?
Przede wszystkim zapewniamy szerokie wsparcie marketingowe w postaci gotowych i darmowych: plakatów, ulotek, banerów internetowych, paczek zdjęć produktów w wysokiej jakości oraz filmów. Dla naszych partnerów biznesowych tworzymy również darmowe materiały marketingowe na indywidualne zamówienie.
Ilu miesięcznej gwarancji udzielacie na Wasze produkty?
Na wszystkie produkty Caretero udzielamy dwunastomiesięcznej gwarancji.
Czy w waszej ofercie są dostępne np. zabawki dla dzieci?
Pod marką Caretero nie oferujemy zabawek dla dzieci. Zachęcamy jednak do odwiedzenia strony internetowej naszej siostrzanej marki TOYZ i do zapoznania się z jej pełną ofertą: www.toyz.pl.
Chciałbym skorzystać z gwarancji/naprawić produkt. Niestety nie mam możliwości skontaktowania się ze sklepem, w którym dokonałem zakupu. Jak mam postąpić w takiej sytuacji?
W takiej sytuacji zachcemy do bezpośredniego kontaktu z nami (dane tele-adresowe dostępne są w dziale Kontakt. W przypadku reklamacji potrzebny będzie dowód zakupu np. paragon lub wypełniona karta gwarancyjna.
Czy Wasze foteliki pasują do każdego modelu samochodu?
Ze względu na różnic pomiędzy poszczególnymi modelami samochodów i brak standardów w tym zakresie, żaden z producentów nie może zagwarantować 100% kompatybilności jego fotelików z każdym typem samochodu. Dlatego zaleca się by przed zakupem przymierzyć fotelik i sprawdzić czy da się go prawidłowo zainstalować w samochodzie.